مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:252023-11-22سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به پویش بزرگ کودکان فلسطینی


مسوول کانون  نویسندگان و پژوهشگران لرستان گفت: علاقه مندان برای ارسال اثر به اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی تا 8 آذر ماه  فرصت دارند تا آثار خود را به این دبیرخانه ارسال نمایند.

- سید مهدی موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: کانون نویسندگان و پژوهشگران لرستان با همکاری نشریه ویرادفاع، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مرکز آفرینش های فرهنگی بسیج استان لرستان پویش بزرگ داستانک پنج جمله ای ( پیامکی) با محوریت کودکان فلسطینی برگزار کرد.

وی افزود: این پویش از اواخر مهرماه  آغاز شد و بنا بود  تا 30 آبان 1402  داشته باشد.

  مسوول کانون نویسندگان و پژوهشگران لرستان بیان کرد: به دلیل استقبال خوب و دور از انتظار و همچنین درخواست شرکت کننده گان، فراخوان اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی، داستانک پنج خطی  تمدید شد.

  وی افزود: علاقه مندان برای ارسال اثر به اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی تا 8 آذر ماه  فرصت دارند تا آثار خود را به این دبیرخانه ارسال نمایند.

  موسوی با بیان اینکه تا کنون 300 اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است، گفت: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد اما داستانکهای ارسالی به این جشنواره نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک چاپ شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به پویش بزرگ کودکان فلسطینی

تمدید مهلت ارسال آثار به پویش بزرگ کودکان فلسطینی